Hortim-International, spol. s r.o.

Provozní administrativní pracovník/ce

Brno, Kšírova 616/242, 619 00 Ukázat na mapě

Pracovní doba: směnnost "krátký a dlouhý týden", tj. střídání 1.týden- středa, čtvrtek, 2.týden pondělí, úterý, pátek až neděle

Mám zájem o tuto pozici

Rádi vám nabídneme:

  • Systém benefitů (obědy nebo stravenky, penzijní připojištění, nákup produktů na internetu za zvýhodněné ceny…)
  • Samostatnou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí, kde se nebudete nudit
  • Stabilní zaměstnání
  • Pomoc a podporu při zapracování
  • Věrnostní dovolená ((po odpracovaném roce nárok na 1,5 dne dovolené navíc, po 5 letech 3,5 dne dovolené navíc, po 10 letech 5 dní dovolené navíc)

Co vás na této pozici čeká:

  • Zajišťování administrativních činností spojené s provozem skladu
  • Doplňování dat a dokumentů do informačního systému (objednávky, faktury)
  • Evidence zboží v systému, spravování dat a jejich kontrola

Jste to vy?

  • Jste pracovití, zodpovědní a máte proaktivní přístup k práci?
  • Máte zkušenosti s administrativou ?
  • Jste časově flexibilní?
  • Jste odolní vůči stresu a rutině?
Chci se k vám přidat

Zní to dobře?

No tak se přihlaš! Brzy zjistíš, že u nás najdeš mnohem víc,
než jen dobrou mzdu.

Vyplň jen formulář níže a my se ti ozveme hned, jakmile to bude možné.

Máš životopis?

Perfektní! Prostě nám ho pošli a my se ti ozveme.

Nemáš životopis?

Nevadí! Vyplň jen formulář níže a my se ti ozveme hned, jakmile to bude možné.

Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost ... zobrazit více
Proč pracovat v Hortim Group?
91,6 % našich zaměstnanců tvrdí, že je práce baví
93,1 % zaměstnanců cítí jistotu zaměstnání
95,9 % pomáhá novému členu týmu při adaptaci